İptal & değişim işlemleri

SATIN ALDIĞIM ÜRÜNÜ NASIL DEĞİŞTİREBİLİRİM ?

www.serpil.com.tr adresinden 10,08,2023 tarihimden sonra satın aldığınız bir ürünü faturası ile birlikte talebinizi yazarak anlaşmalı olduğumuz "ARAS kargo" ile karşı ödemeli olarak değişim için geri gönderebilirsiniz..

DEĞİŞİM ADRESİ

SRP TEKSTİL İNŞ.TUR.İMA.SAN. VE DIŞ TİC. A.Ş. MEŞRUTİYET MH. MATBAACI OSMANBEY SK. NO:27/A OSMANBEY - ŞİŞLİ – İSTANBUL PK. 34363

DEĞİŞİM TALEP ETME SÜRESİ KAÇ GÜNDÜR ?

Tüketici Kanunu'ndaki, "Sebep Göstermeden Cayma Hakkı" maddesine göre, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren ilk on dört (14) gündür

DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE KARGO MASRAFLARINI BEN Mİ ÖDEYECEĞİM ?

www.serpil.com.tr'den değişim talebinde bulunarak gerçekleştirdiğiniz tüm değişimlerin kargo masrafları bize aittir. Ancak ürün değişiminizi "ARAS Kargo" dışında başka bir kargo firmasından yaptığınızda karşı ödeme ile gönderilen ürünler kabul edilmemektedir. Başka bir kargo firması ile değişim de bulunmak istediğinizde kargo masraflarını ödeyip tarafımıza gönderide bulunabilirsiniz.

DEĞİŞİM ŞARTLARI NELERDİR ?

Ürün(ler) orijinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış, ürün kartı çıkarılmamış, yıkanmamış, parfüm kokusu sinmemiş ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle tarafımıza ürün faturası ile yollamanız gerekmektedir. Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür. Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra, ilgili birimlerce incelenecek ve değişim için onay verilecektir. Bu süreç ortalama 2-10 iş gününü bulmaktadır.<br< Diğer sorularınızı  mail adresine iletebilirsiniz.>